Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie red. Paulina Czarnek-Wnuk, red. Zofia Nacewska, red. Robert Wyrębski UNIWERSYTET ŁÓDZKI, 2022Stron: 96Dział: nauka o mediachISBN: 9788382208221 Udostępnij red. Paulina Czarnek-Wnuk, red. Zofia Nacewska, red. Robert Wyrębski UNIWERSYTET ŁÓDZKI, 2022 Dział: nauka o mediach Stron: 96 ISBN: 9788382208221 Książki wydane w ramach działu Scenariusze kultury w mediach i w medycynie narracyjnej 41,40 zł Do koszyka Smartfon - uniwersalne medium początku XXI wieku 27,00 zł Do koszyka Spór o rolę mediów w Polsce 13,50 zł Do koszyka Widoczne i niewidoczne. Atom, łupki, wiatr w dyskursach medialnych wokół energetyki 35,91 zł Do koszyka Komunikowanie o nauce 35,91 zł Do koszyka Media Management. A Comparative Analysis of European and American Systems 41,58 zł Do koszyka
red. Paulina Czarnek-Wnuk, red. Zofia Nacewska, red. Robert Wyrębski
UNIWERSYTET ŁÓDZKI, 2022
Dział: nauka o mediach
Stron: 96
ISBN: 9788382208221