Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify Jan Kreft TOWARZYSTWO AUTORÓW I WYDAWCÓW PRAC NAUKOWYCH "UNIVERSITAS", 2021Stron: 374Dział: nauka o mediachISBN: 9788324237739 Udostępnij Jan Kreft TOWARZYSTWO AUTORÓW I WYDAWCÓW PRAC NAUKOWYCH "UNIVERSITAS", 2021 Dział: nauka o mediach Stron: 374 ISBN: 9788324237739 Książki wydane w ramach działu Polityka i politycy w prasie XX i XXI wieku. Prasa organizacji politycznych 27,00 zł Do koszyka Polityka i politycy w prasie XX i XXI wieku 28,80 zł Do koszyka Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka
Jan Kreft
TOWARZYSTWO AUTORÓW I WYDAWCÓW PRAC NAUKOWYCH "UNIVERSITAS", 2021
Dział: nauka o mediach
Stron: 374
ISBN: 9788324237739