Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów Ilona Bondos UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2022Stron: 340Dział: ekonomiaISBN: 9788322795989 Udostępnij Ilona Bondos UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2022 Dział: ekonomia Stron: 340 ISBN: 9788322795989 Książki wydane w ramach działu Współczesne problemy ekonomii i finansów z perspektywy młodych naukowców 28,80 zł Do koszyka Manifest kapitalistycznyJak wolny rynek uratuje świat 52,20 zł Do koszyka Postwzrost. Życie po kapitalizmie 41,40 zł Do koszyka Kapitalizm platform 28,80 zł Do koszyka Czystsza Produkcja elementem Zielonej Gospodarki 55,80 zł Do koszyka Karl Polanyi. Krytyka wolnorynkowego fundamentalizmu 54,00 zł Do koszyka
Ilona Bondos
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2022
Dział: ekonomia
Stron: 340
ISBN: 9788322795989