Glottodydaktyka polonistyczna nie tylko na lekcji. Konteksty, propozycje, projekty
red. Małgorzata Gębka-Wolak, red. Aleksandra Walkiewicz
Stron: 194
Dział: językoznawstwo
ISBN: 9788323144489
|
|
---|---|
Niniejsza monografia powstała z okazji przypadającej w 2019 roku dwudziestej piątej rocznicy utworzenia Studium Kultury i Języka Polskiego dla Obcokrajowców Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Autorami prezentowanych w książce opracowań są wykładowcy i współpracownicy Studium. Doświadczeni badacze oraz praktycy nauczania języka polskiego jako obcego, a także przedstawiciele najmłodszego pokolenia lektorów, debiutujący w roli autora artykułu, dzielą się doświadczeniami z pracy ze studentami uczącymi się języka polskiego na UMK oraz proponują rozwiązania, które można zastosować w procesie dydaktycznym, w tym ćwiczenia, gry pedagogiczne oraz scenariusze lekcji. Całość zamyka lista wybranych publikacji glottodydaktycznych pracowników i współpracowników Studium.
red. Małgorzata Gębka-Wolak, red. Aleksandra Walkiewicz
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU, 2020
Dział: językoznawstwo
Stron: 194
ISBN: 9788323144489