Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami Jan Kreft UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015Stron: 180Dział: socjologiaISBN: 9788323339069 Udostępnij Jan Kreft UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015 Dział: socjologia Stron: 180 ISBN: 9788323339069 Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Socjalizm monetarny 46,80 zł Do koszyka Kompetencje pracowników uczelni badawczych w Polsce 40,41 zł Do koszyka Marketing LGBT+. Charakterystyka, potencjał wykorzystania, przykłady 36,01 zł Do koszyka
Jan Kreft
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015
Dział: socjologia
Stron: 180
ISBN: 9788323339069