Wydawnictwo
Kliknij aby przejść do Wydawnictwa

Dyskurs w przestrzeni edukacyjnej

Teodozja Rittel , Stefan Jerzy Rittel

Wydawnictwo: Collegium Columbinum, 2018
Stron: 260
Dział:
ISBN/ISSN: 9788376241852
Wydanie papierowe

70,00 63,00

Pozycja dostępna

 

Autor: Teodozja Rittel , Stefan Jerzy Rittel

Wydawnictwo: Collegium Columbinum, 2018

Dział:

Stron: 260

ISBN/ISSN: 9788376241852

Umownym początkiem badania dyskursów jest praca M. Foucaulta (Archeologia wiedzy, w przekł. A. Siemek Warszawa 1997), jako intelektualnego interpretatora dyskursu; pojęcie dyskursu odnosi się w pierwszej kolejności do tego stanu wiedzy, który zyskał następnie kwalifikację cognitive science, chociaż równocześnie oznaczało to reorientację badań nad lingwistyką edukacyjną, obecną w językoznawstwie jako educational linguistic, wprowadzonej do obiegu krajowego za sprawą prac T. Rittel.