Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations

Marlena Jabłońska

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU, 2016
Stron: 202
Dział:
ISBN: 9788323136064
 
 
 

 

Marlena Jabłońska

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU, 2016

Dział:

Stron: 202

ISBN: 9788323136064

Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmierzyć z postępem i bardzo dynamicznym rozwojem nowych technologii, ale także z przybierającą na sile zasadą publiczności archiwów i powszechnym do nich dostępem. „Książka dr Marleny Jabłońskiej jest szerokim spojrzeniem na działalność archiwów. Komunikacja społeczna i public relations ukazane zostały w całokształcie działań składających się na obraz danej instytucji. Autorka spogląda na archiwa w wieloaspektowym wymiarze, opowiada o demokratyzacji archiwów, przemianach w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, o konieczności marketingowego spojrzenia i wykorzystaniu nowych narzędzi w procesie zarządzania archiwami”.
Z recenzji dr hab. Hanny Krajewskiej